Opis producenta
Hama wyznacza standardy. • Wiodący europejski sprzedawca akcesoriów elektronicznych z wyjątkową różnorodnością asortymentu • Około 18000 artykułów od uchwytów ściennych, słuchawek, toreb na laptopy, akcesoriów do smartfonów po radia, trackery fitness i rozwiązania dla inteligentnego domu • 3.000 nowych produktów rocznie dzięki dostosowaniu asortymentu do rozwoju technologicznego i nowego sprzętu • W momencie szczytu wysyłka do 10.000 paczek dziennie (= 3.500 zamówień = 500.000 sztuk) Hama stawia na międzynarodowy charakter. • Myśl globalnie, działaj lokalnie: 20 lokalizacji firmy i zaufanie w relacjach • Ponad 30.000 partnerów handlowych w 70 różnych krajach • Dla grupy Hama pracuje na całym świecie 2.500 osób, a obroty grupy wynoszą około 500 milionów euro • Towary są dostarczane do całej Europy bezpośrednio z centrum logistycznego w Monheim lub poprzez nasze huby logistyczne w Belgii, Polsce, Czechach, Hiszpanii, Rumunii i na Węgrzech Hama stawia na indywidualność. • Dostosowanie do potrzeb! Nasi specjaliści przeprowadzają analizę rynku i zdobywają nowe pomysły na projekty produktów i innowacyjne funkcje, dzięki znajomości branży • Opieramy się na kilkudziesięcioletnim doświadczeniu w tworzeniu prototypów i inspirujemy się aktualnymi trendami rynku Hama skupia się na jakości. • własne labolatoria testowe w Monheim i Shenzhen (Chiny), które zatrudniają łącznie 40 osób, najnowszy sprzęt do badań, najwyższa jakość i funkcjonalność • każdy produkt jest testowany trzykrotnie przed wejściem na rynek zgodnie ze ścisłymi kryteriami (pierwsza próbka, produkt w fazie rozwoju, pierwsza dostawa) • nagroda: najlepsze wyniki w testach produktów w czasopismach branżowych i badaniach konsumenckich Hama skupia się na zrównoważonym rozwoju. • ścisłe przestrzeganie międzynarodowych wytycznych dotyczących ochrony środowiska (recykling, ROHS,...)jako podstawa zrównoważonego działania • wszyscy partnerzy produkcyjni zobowiązują się do przestrzegania społecznego kodeksu postępowania Hama • zoptymalizowane pod względem emisji CO2 zaopatrzenie w towary poprzez minimalizację transportu lotniczego i produkcję opakowań na miejscu (mniejsza ilość frachtu morskiego).